YOU MAY SAY I’M A HIPPIE…

… but I’m not the only one.

Ce-ar fi, ce-ar fi lumea asta fără iubire? De fapt, stai, deja ştim ce este. Trăim în ea. Ne lovim zilnic de temeri, de frici… frică de cei din jurul nostru. Îmi este teamă, da. Îmi este teama de ce voi trăi odată ce cresc. Cum o să creştem? În ură? Ură pentru că suntem diferiţi? Pentru că eu voi putea spune ” sunt de acord cu homosexualitatea” iar persoanele din jurul meu să mă judece pentru asta? Pentru că voi spune ” sunt de acord cu refugiaţii” şi pentru că voi ajuta un cerşetor pe stradă când am clar în faţă panoul cu ” gândeşte-te pe cine plăteşti atunci când dai bani cerşetorilor? ” ?

Nu, nu vreau să trăiesc aşa. Vreau să iubesc. Să nu te judec, ci să îţi respect opinia şi să… încerc să o înţeleg. Nu o să te urăsc pentru ceea ce simţi. O să îţi explic totuşi câte ceva. O să îţi spun că toţi oamenii au nevoie de iubire, apreciere şi înţelegere. Că rasismul nu ajută pe nimeni. Nici războiul. Şi nici fanatismul religios. Nu, nu… Nici ignoranţa. Prea multe poze, văd prea mulţi oameni, oameni de vârsta mea ale căror scopuri, their life goals, cum vreţi, sunt banii. Faima. Să posede o maşină luxoasă, o vilă mare şi mulţi mulţi bani. Ce ar fi… să ajuţi 5,6,10 familii cu doar 2% din averea ta? Nu vei vrea, desigur. Sau vei vrea pentru ca apoi să postezi o nouă poză cu oamenii pe care îi ajuţi. Nu, work in silence. Vreau să respecţi oamenii săraci, oamenii cu o situaţie financiară diferită de a ta. Şi asta contează…pentru mine cel puţin. Ah, mai vreau ca scopul tău să fie acela de a face bine. Vreau să schimb ceva şi o să o fac cu paşi mici. Momentan… pot doar să scriu. Şi o să scriu şi o să-mi susţin până în pânzele albe convingerile. O să continui şi să postez lucruri pozitive ca să te fac pe tine, omule, să fii mai blând cu cei din jurul tău. O să iubesc şi o să mă bucur de tot ce am. De oamenii frumoşi din jurul meu. De ce mănânc şi de ceea ce îmbrac. De ceea ce simt. Nu vreau să mai urăşti, nu vreau să judeci, nu mai vreau să vorbeşti fără să gândeşti că ceea ce spui poate distruge fericirea unui om. Vreau să fii blând şi iubitor.

Now, let me enjoy my spiritual awakening.  

 

 

radiate love, be kind and loving

 

Leave a Reply

