IUBESC

Oh, cât iubesc!! E altfel… atât de multă iubire. Nu am mai simțit.
E ciudat pentru că toată starea asta a venit acum ceva timp, de fapt, dintr-o goliciune interioară, o durere. Toți suferim la un moment dat. Poate din cauza cuiva, poate din cauza noastră. Mereu am crezut că suntem responsabili pentru tot ce se întâmplă cu noi. Suferim din dragoste, din orice întocmai pentru că alegem asta. Putem alege să vedem partea plină a paharului în orice, chiar și în suferință. Aceea că ne învață, ne întărește. Ne construiește.
Am ales să transform tot ce simt în iubire. Chiar și ura. Ura mă consumă și nimeni nu merită să fie urât de cineva.
Nu e corect. Aleg să iubesc pentru că doar așa pot schimba ceva. Pot să schimb ziua cuiva prin iubirea mea. Am ales așa să iubesc tot ce mă înconjoară. Simt iubire atunci când meditez mai ales. Imediat cum termin, de fapt, simt nevoia să îmbrăţişez ceva, pe cineva! E minunat ce sentiment de linişte şi de pace îţi poate oferi iubirea. Încearcă să iubeşti măcar de dragul tău… egoism sau nu, încearcă să iubeşti întocmai pentru a fi tu, în primul rând, mai fericit. Am mai învăţat ( mulţumesc, om minunat) că fericirea vine din interior, mereu. Oamenii din jurul tău, cei despre care tu crezi că te fac fericit… de fapt nu te fac pe deplin. Asistă la fericirea ta şi o sporesc, sunt acolo ca şi… martori ai fericirii tale. Am învăţat asta atunci când persoanele care, credeam eu, mă făceau fericită… au dispărut şi mi-au luat şi fericirea cu ei. Târziu mi-am dat seama că am greşit crezând că eram fercită datorită cuiva. Fericirea e în mine, eu mă fac fericită prin tot ceea ce gândesc, tot ceea ce fac!
Te rog, transformă tot ce e rău, tot ce doare din tine în ceva bun pentru ceilalți şi în același timp, pentru tine… iubește. E simplu!

 

 

radiate love, be kind and loving

 

Leave a Reply

