INSPIRATION

 

De fiecare dată când mă simt fericită, liniştită, simt nevoia să scriu. Fie că înşir cuvinte la întâmplare pe o foaie, fie că scriu o pagină întreagă, asta mi-e eliberarea. Scrisul. Îmi place să scriu despre lucruri mici, vise şi gânduri, idei şi poveşti.

Toţi avem nevoie de puţină inspiraţie. Pe mine mă inspiră starea de spirit pe care o am când simt vântul cum îmi descurcă părul, soarele cum îmi mângâie uşor faţa, umbra, când se joacă pe corpul meu. Încerc să îţi transmit şi ţie starea prin pozele de mai jos. În tot ce fac mă las inspirată de oameni. Oamenii buni şi dragi de lângă mine, pe care îi apreciez şi îi iubesc atât de mult! Sunt inspirată când sunt înconjurată de energie pozitivă, de râsete şi de bunătate. Îubesc totuşi şi tăcererea… tăcerea pe care o găsesc atât de confortabilă când sunt în preajma acelei persoane. Iubesc momentele pe care aş vrea să le imortalizez imediat cum închid ochii, să clipesc doar. Şi atunci, în acel moment, să păstrez pe retină tot ce văd şi în inimă tot ce simt. Ah, mă simt inspirată când ascult poveştile oamenilor. Îmi place să îi ascult, privindu-i în ochi şi simţindu-le emoţia, patosul cu care îmi vorbesc, ochii sclipindu-le de pasiune.

Lucrurile astea mă inspiră şi mă fac fericită. Sunt sigură că nu doar pe mine. Simt că sunt mulţi oameni ce se lasă vrăjiţi de lucrurile mici ce le fac ziua mai frumoasă. Alege să te concentrezi pe acele lucruri şi pe oamenii buni din jurul tău pentru că doar aşa o să fii fericit. Prin pacea interioară, liniştea care, poate, îţi este oferită de cineva sau, poate, ţi-o oferi tu când meditezi, prin iubire. Iubirea… iubirea pe care toţi ne-o dorim,spre care aspirăm încă de mici, când ne dorim să fim îndrăgiţi şi protejaţi.

Sper să fiu inspirată să scriu şi despre iubire.

 

 

radiate love, be kind and loving

 

Leave a Reply

